◊ 表紙 | ||
◊ 目次 | ||
◊ 標題紙 | ||
◊ 奥付 | ||
◊ 裏表紙 | ||
♦ シンガポールにおける都市交通政策 | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 小淵 洋一 (1) |
♦ イギリス中世末期における地域的市場圏[II] : デヴォンシャーのばあいについて | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 藤田 重行 (15) |
♦ 経済のルネサンスか,ルネサンスの経済か | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 森田 鉄郎 (31) |
♦ わが国際マーケティング発展史の要因分析研究(1) | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 渡辺 好章 (53) |
◊ Contents | ||
♦ Urban Transport Policy in Shingapore | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Yoichi Obuchi (1) |
♦ Regional Market Area in the Late Medieval Ages of England [II] : On the Case of Devonshire | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Shigeyuki Fujita (15) |
♦ The Renaissance of economy or the economy of Renaissance? | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Tetsuro Morita (31) |
♦ Analytical Study of Factors for the Development of International Marketing in Japan | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Yoshiaki Watanabe (53) |