◊ 表紙 | ||
◊ 目次 | ||
◊ 標題紙 | ||
◊ 奥付 | ||
◊ 裏表紙 | ||
♦ ジョン・スチュアート・ミルの貨幣理論 | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 中西 充子 (1) |
♦ An Essay on the Theory of Prices | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 藤森 頼明 (17) |
♦ わが国際マーケティング発展史の要因分析研究[III] | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 渡辺 好章 (31) |
♦ 予算の動機づけ機能に関する実証研究 : (1)D.G.Searfossの調査の検討 | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 坂口 博 (57) |
◊ Contents | ||
♦ A Study in John Stuart Mill's Theory of Money | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Mitsuko Nakanishi (1) |
♦ An Essay on the Theory of Prices | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Yoriaki Fujimori (17) |
♦ Analytical Study of Factors for the Development of International Marketing in Japan [III] | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Yoshiaki Watanabe (31) |
♦ An Empirical Study on the Relationship between Budgeting Process and Motivation : (1) A Research by D. G. Searfoss | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Hiroshi Sakaguchi (57) |