◊ 表紙、目次、執筆者紹介、執筆要項、編集委員、奥付 | ||
♦ 学園祭模擬店運営を通して「人間力」の3つの力を育てる‐ディプロマポリシー達成のための試み‐ | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 三國 信夫 (1) |
♦ 2022年度必修英語における専門的学習成果の測定 | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 中島 直樹 (19) |
♦ 外国人労働者の受け入れと留学生の雇用による日本経済への影響 | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | 江 秀華 (37) |
◊ Contents | ||
♦ Cultivation of the Three “Human Skills” through School Festival Booth Management‐Attempts to Achieve the Diploma Policy‐ | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Nobuo Mikuni (1) |
♦ English Education at Josai Junior College 2022 | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Naoki Nakajima (19) |
♦ On the influence of Hiring Foreign Workers and International Students upon Japan' s Economy | ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ | Hsiu Hua Chiang (37) |